|
Autor: Zdravije...
|
|
nedelja, 13 jun 2010 01:00 |
|
Nedavno se u nekoliko visokotiražnih domaćih listova pojavila sledeća vest: “Švedski naučnici utvrdili su da mlečni proizvodi mogu da budu značajna faktor u smanjenju rizika od srčanog udara. Konzumiranje mlečnih proizvoda može da bude korisno za srce, kaže se u najnovijem istraživanju švedskih stručnjaka sa Univerziteta u Upsali. Međutim, tačan mehanizam dobrog dejstva mlečnih proizvoda na srce još nije poznat. Ono što nije rečeno, tj. što mediji nisu preneli, jeste pozadina ovog i sličnih istraživanja, koje sponzoriše industrija.
|
|
Poslednje ažurirano nedelja, 13 jun 2010 07:05 |
|
Autor: Zdravije...
|
|
subota, 12 jun 2010 01:00 |
|
Prema istraživanju Univerziteta u Olbaniju, Državnog Univerziteta Njujorka i škole javnog zdravlja u Nju Orleansu, koje pratilo uticaj gledanja televizije na sasvim malu decu (3 god), što više deca gledaju televiziju, to više pokazuju agresivno ponašanje. Ovo istraživanje obuhvatilo je 3128 majki i dece rođene između 1998. i 2000. godine, u 20 velikih gradova u SAD. Majke su dale istraživačima podatke koliko su njihova deca provodila vremena pred TV ekranom, a potom je korišćen poseban psihološki test da pokaže koliki nivo agresivnosti ispoljavaju ta deca.
|
|
Poslednje ažurirano subota, 12 jun 2010 07:48 |
|
Autor: Zdravije...
|
|
nedelja, 06 jun 2010 01:00 |
Sve veće oslanjanje na uvezene namirnice i ostale životne potrepštine čine vodeće nacije, kao što su npr. Britanija, sve podložnijim društvenom kolapsu, upozorio je Endrju Sims, direktor Nove ekonomske fondacije. Po njegovim rečima, stvari koje mi uzimamo zdravo za gotovo, kao što su računi u banci, gorivo i hrana, uopšte nisu sigurni. „Ako nam je zaista stalo do civilizacije“, izjavio je g. Sims za Gardijan, „krajnje merilo ekonomskog uspeha ne treba da bude kratkoročna profitabilnost, već otpornost sistema kada se suoči sa ekstremnim klimatskim promenama i nestašicama osnovnih potrepština“.
|
|
Poslednje ažurirano nedelja, 06 jun 2010 08:55 |
|
Autor: Zdravije...
|
|
subota, 05 jun 2010 01:00 |
Nijedna vrsta ekstrema kada je zdravlje u pitanju ne vodi dobrom. Totalno bežanje od sunca npr. a zbog povećanog UV zračenja, dovodi do novog zdravstvenog problema - manjka vitamina D. Njega u namirnicama ima veoma malo, a proizvodi ga sam organizam, i to jedino kad se direktno izloži sunčevim zracima. Tako su u SAD statistike pokazale da 75% tinejdžera i odraslih imaju nivoe D vitamina u krvi manje od 30 nanograma po mililitru, što je donja granica onog što se smatra normom za dobro zdravlje.
|
|
Poslednje ažurirano subota, 05 jun 2010 08:04 |
|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 09 mart 2010 07:04 |
|
Koliko ste puta čuli da neko zatrpava svoje probleme hranom?! Koliko puta ste shvatili da je neko gojazan zato što nema hrabrosti ili volje da se suoči sa činjenicama koje ga žuljaju?! I da li ste poverovali u takav komentar? Ili ste samo odmahnuli rukom, jer ni sami ne možete da se suočite sa sličnim ili istim vlastitim navikama...
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 09 mart 2010 07:27 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
ponedeljak, 01 mart 2010 07:03 |
|
Za one koji hronično pate od nemogućnosti da ostvare zdrav i kvalitetan san, rešenje je meditacija, kažu američki naučnici u novoj studiji, predstavljenoj na SLEEP 2009, 23. godišnjem skupu Asocijacije profesionalnih udruženja za san, u Sijetlu, Americi. Meditacija bi mogla da predstavlja idealnu podršku u terapiji nesanice.
|
|
Autor: Zdravije...
|
|
petak, 19 februar 2010 07:25 |
|
Svi su izgledi da će uskoro prozori, naočari, ali i solarne ćelije, dobiti “pojačanje” koje obezbeđuje bolju UV zaštitu. Naime, dodavanjem cerijum-oksida fosfatnom staklu, umesto do sada korišćenom silikatnom, moglo bi da poboljša blokiranje ultravioletnih zraka i uveća otpornost na štetu koja nastaje kao posledica istih, kažu istraživači predvođeni istaknutim profesorom Karlom Pantanom.
|
|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 16 februar 2010 12:22 |
|
U petak (19. februara 2010.) počeo je seminar meditacije Sahađ Samadi. Ova vrhunska tehnika meditacije može se (na)učiti jednom u godini dana. Meditacija Sahađ Samadi je drevna tehnika, koja nam omogućava iskustvo dubokog mira, čije redovno praktikovanje donosi taj mir u naš svakodnevni život.
|
|
Poslednje ažurirano petak, 26 februar 2010 11:04 |
|