1894
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
ponedeljak, 09 avgust 2010 00:00 |
|
Savremena populacija je sve sklonija alergijama, to svi znamo. Naravno, te alergije ne padaju sa neba – nešto ih izaziva. To nisu samo alergeni, jer njih je oduvek bilo i biće, već je izgleda problem u tome što savremena ishrana remeti crevnu floru na taj način da to upravo pogoduje razvoju alergija...
|
|
Poslednje ažurirano ponedeljak, 09 avgust 2010 11:42 |
1845
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
ponedeljak, 19 jul 2010 00:00 |
|
Ako slušamo šta nam u oblasti ishrane (pre)poručuju mediji, vrlo verovatno ćemo za rezultat imati veoma neuravnoteženu ishranu, pokazuje najnovija studija publikovana u žurnalu Američke dijetetske asocijacije. Istraživači su našli da bi dnevnih 2000 kalorija, koje bi se sasvim sastojale od namirnica iz reklama, sadržalo 25 puta više šećera i 20 puta više masnoća od preporučenih količina, a manje od pola od eksperata preporučenih porcija povrća i voća...
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 11 avgust 2010 22:33 |
1777
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
nedelja, 27 jun 2010 00:00 |
|
Sve do početka 70-tih godina 20. veka kokosovo ulje se, zbog svoje postojanosti i konzervirajućeg efekta (dr sci Jon Kubara je još 60-tih godina eksperimentalno utvrdio da ovo ulje deluje baktericidno, pa zato pomaže konzerviranju namirnica), koristilo u prehrambenoj industriji. A korišćeno je i u formulama za ishranu beba, jer sadrži iste masne kiseline koje sadrži i majčino mleko. A onda se neko „setio“ da je kokosovo ulje zasićena mast, pa je proglašeno štetnim...
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 29 jun 2010 09:44 |
|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 04 maj 2010 01:00 |
Ako želite vitku liniju i bolje zdravlje, vreme je da se angažujete u okviru društvene i/li eko-tematike! Naime, nova studija sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Stanford, koja je spremna za majsko izdanje časopisa American Journal of Preventive Medicine, preporučuje kao efikasnu upravo pomenutu strategiju.
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 04 maj 2010 07:01 |
1484
(8 glasova, ocena 4.88 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 30 mart 2010 13:01 |
Celijakija ili glutenska enteropatija je doživotno, autoimuno i sistemsko oboljenje, čiji je uzrok unošenje glutena u organizam a posledica su teška oštećenja ne samo probavnih već i drugih organa. O najvažnijim pravilima svakodnevnog života za one koji imaju celijakiju govori predsednica Udruženja Srbije za celijakiju, Vesna Pavkov.
|
|
Poslednje ažurirano nedelja, 18 april 2010 11:10 |
1525
(1 glas, ocena 4.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 30 mart 2010 13:01 |
Nova studija sa Istraživačkog centra za ishranu i wellness, Univerziteta u Ajovi, možda je na putu da jačem polu ponudi efikasan način za borbu protiv povišenog holesterola, a bez upotrebe lekova konvencionalne medicine. Potencijalno rešenje je u dodatku semena lana u uobičajeni dnevni režim ishrane.
|
|
Poslednje ažurirano subota, 10 april 2010 08:42 |
1426
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
petak, 12 mart 2010 08:50 |
|
Ukus manga mnogi smatraju veoma privlačnim, i uglavnom ga upotrebljavaju kao takvog, usput ne ulazeći u to šta on sadrži. I inače su malo poznata njegova lekovita svojstva. Prema novoj studiji izvedenoj od strane Texas AgriLife Research, mango se pokazao korisnim u sprečavanju nastanka određenih tipova raka debelog creva i raka dojke.
|
|
Poslednje ažurirano petak, 12 mart 2010 09:13 |
|
Autor: Dr Slobodanka Babić
|
|
petak, 12 februar 2010 08:58 |
|
Čak i ako ne patite od dijabetesa, u principu se za vašu ishranu ne preporučuju "brzi" šećeri, koji dovode do naglog skoka nivoa glikoze u krvi. Bolje su prirodne namirnice koje sadrže "spore" šećere u kombinaciji sa biljnim vlaknima, koja uklanjaju suvišan šećer iz organizma.
|
|
Poslednje ažurirano petak, 12 februar 2010 10:27 |
|
|